Maag

Drug Maag

I myself have never been rich like this disease, I repeatedly came to the doctor for treatment, and he suggested I keep fit, so stay away from greasy foods and pack chemicals or preservatives, chemical drinks, smoking and drinking alcohol.

Finally I quit all that, then I went back a second time, the doctor said: how do these messages follow me on ?...... I answer: Yes doctor, but when a drug that is given out doctors, the disease I relapsed again, wah wah wah doctor says: this is now on trial with traditional medicine, I ask: what is it doctor? ... the doctor said: you try looking worms necklace, or a worm anything big. I ask again: in our many of Regional worms, how? ... so the doctor said:

Ingredients:
  1. Worms Necklace,
  2. Cooker and water purifier (water).

Cooking Method:
  1. Clean the worm was with water (water washed). Do not throw away it, just wash the outside or washed with water.
  2. Turn on the stove and prepared pans,
  3. Put the worms did not use cooking oil,
  4. Cook until dry, burnt and can be ground,
  5. Prepare mashed tool to worms that had been pounded to tenderness,

How to pack:
  1. Let no stinging smell does not smell anything when eaten, can use the ex-drug tablets, input into the former tablets which have been discarded and replaced it with a worm that has a soft collision earlier.
  2. Can be mixed with chicken egg yolk, in the mix, and mixed with honey and eat it.

Have a good luck, may be useful for everything.



Obat Maag

Pernah saya sendiri mengalami penyakit kaya seperti ini, berulang kali saya datang ke dokter untuk berobat, dan saya menjaga sesuai saran dia, agar menjauhi dari makanan berminyak dan berkemas kimia atau bahan pengawet, minuman kimia, merokok dan minuman keras beralkohol.

Akhirnya saya berhenti dari semua itu, lalu saya berangkat lagi kedua kalinya, kata dokter: bagaimana pesan-pesan saya di ikuti?...... Aku menjawabnya: Ya dokter, tetapi ketika obat habis yang di berikan dokter, penyakit aku kambuh lagi, wah wah wah kata dokter: begini sekarang di coba dengan obat tradisional, aku bertanya: apa itu dokter?... kata dokter: coba kamu cari cacing kalung, atau cacing apa saja yang besar-besar. aku tanya lagi: di derah kami banyak cacing, bagaimana caranya?... begini kata dokter:

Bahan-bahannya:
  1. Cacing Kalung,
  2. Alat masak dan air pembersih ( air putih ).

Cara Memasak:
  1. Bersihkan cacing tadi dengan air (dibasuh air). jangan dibuang dalamnya, cukup dengan membasuh luarnya atau dibasuh air.
  2. Nyalakan kompor dan siapkan wajan,
  3. Masukan cacing tadi tidak memakai minyak goreng,
  4. Masak hingga kering, gosong dan bisa ditumbuk,
  5. Siapkan alat tumbuk agar cacing yang tadi ditumbuk hingga lembut sekali,

Cara mengemas:
  1. Biar tidak menyengat bau tidak harum apa bila dimakannya, bisa mempergunakan bekas obat tablet, masukan kedalam bekas tablet yang telah dibuang dalamnya dan diganti dengan tumbukan cacing yang sudah lembut tadi.
  2. Bisa dicampur dengan kuning telur ayam kampung, di aduk, dan dicampur madu, lalu memakannya.


Silahkan selamat mencoba, semoga bermanfaat untuk semuanya.
Lihat Contoh-contoh gambar di bawah ini:
Jangan Lupa Commennya Ya?.....

No comments:

Post a Comment